السبت، 28 مارس 2009

حملة حذف الفيديوهات المسيئة للاسلام من على يوتيوب

انا بجد مكنتش ناوى اكتب اى حاجة النهارده و كنت لسه بدور على حاجة اكتبلكم عنها لانى بقالى كتير مكتبتش ولا جبتلكم مواضيع جديدة و لكن انا بالصدفة البحتة لاقيت نفسى وانا على اليوتيوب لاقيت فيديو تحت مسمى ( مايكل جاكسون يرتل القرأن ) دفعنى الفضول علشان اشوف الموضوع و ياريتنى ما فتحته هذا الفيديو اللعين الوقح لانه من وجهة نظرى الشخصية يفوق او يتساوى مع تلك الرسوم القذرة للرسام الدنماركى الحقير و ما ترتب عليها من ردود فعل عالمية و حسبى الله ونعم الوكيل فى اللى عمله .
المهم يعجز لسانى عن وصف ما جاء فى الكليب الحقير الدنيئ و للعلم انا من اكتر الناس اللى ضد التعصب الدينى و الفتن و لكن انا مش خنزير لان اللى يشوف الفيديو ده و يسكت يبقى خنزير ليس له غيرة على دينه و لا على كلام ربه جل وعلى .
طبعا مستحيل نعرف مين اللى عمل الكليب اللعين ده بس نقدر نعمل حاجة تانية اننا كلنا نشارك فى حملة على الانترنت و نوجه اللوم لموقع يوتيوب على نشره لهذا الفيديو ونوضح لهم مدى الاساءة و الضرر اللى اصابنا من مشاهدة الكليب ده .
انا عملت جروب على الفيس بوك للموضوع ده و عاوزكم كلكم تشاركوا معايا فى نصرة الاسلام و قرأننا الكريم و كمان بادعوا اى مسيحى متعصب انه يشارك معانا فى ادانة مثل هذه التصرفات القذرة اللى بتفتح ابواب الخلاف و الحقد والكراهية .
يا جماعة اوعوا تسكتوا او تطنشوا لان الموضوع ده كبير و لازم العالم و الدنيا كلها تعرف ان الاسلام لسه فيه رجالة بيدافعوا عنه من عبث الجهلة و البلاهاء .
طبعا انا اسف لوضع رابط الفيديو على مسماه ولكن ده علشان الناس كلها تدخل و تشارك وتطلب بحذف هذا الكليب القذر معلش اعذرونى بس دا القران القران القران .



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق